vineri, 28 februarie 2014

Vine, vine primavara

Inceput timid ≠ dezghetat de primavara.. Printre minunatiile cu care natura ne binecuvanteaza an de an, printre betoane, constructii etc., insufletiti de catre sefii de echipa si de anumite termene limita, si-au facut aparitia lucratorii diferitor firme prestatoare de diferite servicii. Se lucreaza. Scopul lucrarilor e mai putin important in ecuatia care a inceput sa prinda contur in mintea mea.

Pofta vine mancand, pofta vine citind, pofta vine vazand si lista, pentru mine, se opreste aici. Vazand elanul celor care isi incordeaza muschii si uneltele profesionale in folosul comunitatii, mi-am revazut "proiectele" pe care le-am inceput anul trecut, alaturi de sotie. Nu atat de mari ca ale altora, dar.. pe masura noastra (partea usoara).

Primul DIY (Do It Yourself), desi pe atunci ii ziceam cu totul altfel, mai pe romaneste, notabil, cel putin, s-a materializat dupa vreo doua zile sub forma unei custi pentru caine. Eram in liceu, locuiam cu parintii, la tara si, sincer sa fiu, a fost o bijuterie arhitectonica de care am fost foarte mandru. In plus, "clientul" s-a dovedit extrem de incantat de rezultatul muncii mele, chiar daca am lucrat cu ceea ce mai ramasese de la o lucrare mai mare de-a lui taica-meu. Un puzzle din scanduri, imaginatie, tabla, cuie bine puse la punct, o capodopera a acelei perioade, un masterpiece care isi are locul sau si acum, dupa ceva ani, in gradina casei parintilor.

Revenind la proiectele de anul trecut, trebuie sa recunosc faptul ca a fost cel mai prolific an pentru mine, la acest capitol. Cred ca v-am amintit intr-un articol mai vechi de o mutare de la A la Z intr-o locatie noua. Un A cu plus ce-i drept, pentru ca apartamentul era finisat si gol, in toata splendoarea lui.
Oricat de afectat, dar calm si patruns de greutatea momentului te poti infatisa celor din jur (rolul de barbat in casa e unul cu implicatii politice extrem de complicate), concluzia finala nu poate fi decat una: sa-i dai Cezarului ce-i al Cezarului. In cazul de fata apelezi la un mester cu scule si unelte profesionale, o persoana pentru care specificatiile produselor de pe siteuri gen InsatermScule.ro nu mai au secrete atunci cand ies la cumparaturi. Economie de timp, de nervi, de eventuale neplaceri cauzate de o lucrare mai putin reusita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu