marți, 24 martie 2015

Povestea din #handmade


Ținând cont de faptul că urmează o perioadă în care unii vor fi mai atenți la pauzele de publicitate (pentru promoții, printre altele), mi se pare momentul potrivit pentru a aduce în discuție o temă de interes general - cadouri handmade. Cred că ar fi mai corect dacă aș folosi varianta a readuce în discuție, scuzată fie-mi repetiția. Chiar dacă nu am ieșit încă din Mărțișor, nu e prea devreme să ne gândim la ceea ce avem de făcut în plin Prier. O perioadă cu o mult mai mare încărcătură spirituală, o sărbătoare pentru care ne putem pregăti într-un mod care să ne apropie cât mai mult de ideea de tradițional, simplu, lipsit de kitsch.

A devenit o obișnuință ca de sărbătoarea Paștelui să le oferim celor dragi, și nu doar lor, cadouri mai mici sau mai mari, în semn de prețuire, respect etc.. Ne place să o facem, e o finalitate a unei activități pe care am ajuns să o vedem ca pe o modalitate de a ne relaxa, de a vedea ce e nou pe piață, de a ieși în oraș și, evident, de a descoperi noile pagini ale celor care, prin pasiune și îndemânare, pun la dispoziția doritorilor tot soiul de lucruri extraordinar de fain lucrate.

M-am „îndulcit” și eu cu aceste transpuneri în realitate a imaginației unor oameni care pun foarte mult suflet în ceea ce fac. Afirm acest lucru privindu-le munca, citindu-le gândurile de pe rețelele de socializare, de pe blogurile personale, în diferite articole de prin presa online. Și, cel mai important, cumpărându-le produsele ori de câte ori am avut ocazia.

Spuneam în titlu despre o poveste. E continuarea unei idei pe marginea căreia mulți au dat cu subsemnatul în urmă cu ceva timp. O idee care mi-a plăcut și pe care atât eu cât și alții o susținem într-un mod mai mult sau mai puțin vizibil. O chestie de Made in Romania.

Vizitați site-urile care oferă astfel de cadouri, căutați-le paginile de socializare, citiți-le povestea și dați-o mai departe către cei spre care vi se îndreaptă gândurile în această perioadă, dar și în cele care vor urma.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu