joi, 9 iulie 2015

„Bravo”, Orange România!

De „apreciat” și de semnalizat evoluția pe care a avut-o oferta de miercuri a celor de la Orange. Orange Film. Sigur știți de ea: 2 bilete la film la preț de 1.

Un comunicat  de presă din 2005, 27 septembrie, mai exact, zicea așa:

„Orange film este prezent in 34 de cinematografe din 23 de orase avand ca parteneri CinemaPRO, Hollywood Multiplex Bucuresti Mall, Movieplex Cinema Plaza Romania, RADEF RomaniaFilm, urmand ca in viitor parteneriatul sa includa si alte cinematografe din Romania si sa cuprinda si distribuitori care vor dori sa participe la acest program.”

34 de cinematografe și 23 de orașe în 2005! Cum arată situația acum, după aproape 10 ani? Păi.. să vedem. Depinde unde vă uitați. Varianta 1, cea pe care o accesați de pe un desktop sau ceva asemănător, cea actualizată (cred!), se prezintă astfel:

sursa: orange.ro

10 cinematografe! De orașe nu cred că e cazul să mai vorbim. O scădere considerabilă.

Varianta 2, cea de mobil (nu aplicațiile descărcate din Magazinul Play!), e nițel „diferită” (neactualizată). Nu am stat să le mai număr! M-am uitat doar după ceea ce mă interesa pe mine: oferta pentru #Cluj:

screenhoț

 Mergând pe surse am ajuns pe pagina de socializare a celor de la Republica (actualmente Cinema Florin Piersic), iar acolo am tras linie:

sursa: undeva pe facebook
 „Oferta Orange nu mai este valabila!!!”

Martie, aprilie, mai, iunie.. KO!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu