vineri, 31 iulie 2015

Review: tableta nJoy Mist 10

După cum vă spuneam în urmă cu puțină vreme, printre cafele și alte griji ale vieții, mai mici sau mai mari, s-au strecurat pe sub nasul meu două tablete marca nJoy. Sincer nu mai știu dacă mi-au venit (prin curier) în ordinea în care scriu review-urile, e mai puțin important acest aspect. De scris pe seama lor am hotărât să o fac într-o ordine crescătoare, fie că vorbim de diagonală și alte specificații, fie de preț.

În ceea ce privește sora mai mare a modelului Kara 8, după cum îmi place să o etichetez, am doar cuvinte de laudă. Ba mai mult, dacă la cea dintâi am trecut la aspecte mai puțin plăcute lipsa căștilor din pachet (am fost tentat să critic și autonomia bateriei, dar asta rămâne între noi), la aceasta, prin modul de comportare și de răspuns la sarcinile primite, voi face abstracție de acest(e) aspect(e). Mă simt generos, la fel cum s-au simțit și proprietarii unui astfel de gadget atunci când au lăsat comentarii pe paginile magazinelor online care l-au comercializat la un moment dat. Din nou aceeași problemă a disponibilitătii la vânzare. Nu reiau ideea.

Colțuri. Umbre..
Mist 10 dispune de un ecran tip G+G Capacitive Multi-touch 10 puncte, IPS de 9.7 inch cu o rezoluție de 1024x768 pixeli, suficient de generos pentru a reda imagini clare și unghiuri largi de vizualizare. Nu vă bateți prea mult capul cu ceea ce înseamnă acel G+G, genul ăsta de detalii tehnice căpătând importanță doar în momentul în care vă hotărâți să „testați”, chiar și voluntar, rezistența display-ului la anumiți factori externi. Mai bine să nu ne gândim!

Cum un ecran simplu nu prea poate face mare lucru fără a avea conectate niște chestii la el, producătorul s-a gândit că tabletei i-ar sta extrem de bine cu un procesor Quad-Core Cortex A7 de 1.3 GHz, 1GB RAM, 8 GB Flash cu posibilitate de extindere până la 32 GB prin card MicroSD și o baterie de 7000 mAh, cu o autonomie de lucru de până la 4 ore. Aspecte pe care le-am apreciat pe deplin după primele ore de utilizare.

Nu au fost uitați nici cei care își doresc să folosească tableta în locurile unde nu există conexiune WiFi, funcția 3G fiind disponibilă pe acest model.

G + G + G

Alte caracteristici: procesor grafic Mali 400 MP2 care-și face treaba foarte bine, camere web de 2 respectiv 5 MP, G-sensor, GPS, Bluetooth, Android 4.4.2 (KitKat).

Accesorii


Pro:
  • ecran mare (grozav pentru jocuri);
  • autonomie foarte bună (era de așteptat la un produs nou, zic eu);
  • rezultate foarte ok în AnTuTu Benchmark;
  • raport preț - calitate excelent;
  • conectivitate 3G;
  • garanție Pick-up & Return;
  • „passion. create. smile.” :)
Contra:
  • nothing!

Articol participant în cadrul campaniei The Order of Geeks.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu