vineri, 11 decembrie 2015

Iași, ai legătura

Ultima dată când am fost prin Iași City am umblat să rezolv un autoturism la R.A.R. Au trecut ceva ani.. O poveste alambicată, tipic românească, având în prim-plan un șofer începător (adică eu) care se hotărâse să traverseze orașul pentru a ajunge la destinație într-o perioadă în care multe străzi erau în șantier. Fiind și vară, fiind și fără AC pe mașină, cred că am dat jos vreo două-trei kilograme, nemailuându-le în calcul pe celelalte ale lui taică-meu care, fiind în dreapta mea, avea înfățișarea unui Yoda care tot repeta:

Încercare? Nu există încercare. Există doar a face şi a nu face.

Vremuri faine, de avânt economic!

Ca să nu-mi ies din vorbă și fără a mă întinde prea mult doar pe seama unui subiect, voi aborda în continuare tot ceva care ține de servicii, doar că de un cu totul alt tip: servicii curățenie Iași. E perioada cea mai potrivită pentru a aduce în discuție o asemenea chestiune, nu credeți?! Vin sărbătorile, iar genul ăsta de afacere a început să prindă din ce în ce mai bine pe la noi, indiferent dacă vorbim de persoane fizice sau firme mai mici sau mai mari ca și clienți. Oferta e bogată și extrem de atractivă pentru cei care preferă să apeleze destul de des la un astfel de ajutor profesionist.

sursa: Firmă curățenie Iași

O scurtă privire prin oferta lor:

  • Curățat geamuri pe suprafețe accesibile;
  • Curățat mochete, covoare etc. la domiciliul clientului;
  • Curățenie birouri, spații comerciale;
  • Curațenie de întreținere;
  • Curațenie după constructor;
  • Curățenie generală;
  • Curățenie în scări de bloc;
  • Întreținere spații verzi;
  • Servicii deszăpezire.
După cum vedeți acoperă destul de multe zone. Tot pe site gășiți și detalii legate de prețuri, promoții, contact și tot ce vă mai trebuie pentru ca, în cazul în care vă hotărâți să apelați la un asfel de serviciu, să vă puteți bucura de cât mai mult timp liber pentru voi și cei dragi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu