luni, 4 ianuarie 2016

Quickmobile a actualizat prețurile reduse după scăderea TVA

O veste bună pentru cei care au așteptat începutul de an pentru scăderea TVA, și nu doar în ceea ce privește magazinul mai sus menționat: încet, încet prețurile din online se aliniază la valori pe care ni le dorim din ce în ce mai accesibile și corecte.

Sincer, nu mi-am propus nimic deosebit în ceea ce privește mărimea bugetului pentru o eventuală achiziție de început de an pe QuickMobile.ro sau pe oricare alt site, știut fiind faptul că iarna nu-i ca vara, dar ceva mărunțiș tot aș mai avea pentru o husă nouă, sau o pereche de mănuși touchscreen, sau.., sau.., iar dacă bag mâna și mai adânc în buzunar s-ar putea să mai găsesc ceva și pentru.. privit prin ofertele de pe site-uri (#wishlists).

Făcând referire strict la quickmobile, magazin care mi-a atras atenția prin câteva noutăți de început de an, sunt câteva lucruri pe care le-ați putea găsi interesante în eventualitatea unei comenzi, lucruri pe care le bifez ca o confirmare a ceea ce stă scris pe paginile magazinului (o mică parte din ele!):
  • Livrarea (FAN Courier) din decembrie s-a făcut, contrar așteptărilor mele, dar și raportat la alte comenzi din acea perioadă, destul de repede. E loc de îmbunătățiri la acest capitol și aici iau în calcul cam tot ceea ce ține de comerțul online.
  • Transport gratuit la comenzile peste 100 RON. Încă nu am încercat plata cu cardul, dar o voi face în viitorul apropiat.
  • Am profitat de parteneriatul cu unul din site-urile care oferă posibilitate de cashback. Nu au cea mai generoasă ofertă de pe piață, dar e un plus: prin cashout.ro se oferă 1%, iar prin Lyoness 2%  + 1.50 Shopping Points (per 430 RON cumpărătură).
 Per total sunt mulțumit de experiența avută până acum, dar mi-ar plăcea să citesc și părerile voastre legate de ei, de modul cum gestionează problemele apărute pe parcurs, cât de repede răspund la solicitări etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu