joi, 30 iunie 2016

Cât de importantă este muzica la o nuntă?

Mă gândeam acum cât de importantă este muzica la nunți.. cât de mult contează să ai o formație de nuntă care să știe cu adevarat să facă atmosferă. Îmi amintesc de nunta colegei mele de liceu și îmi vine în minte doar show-ul facut de o formație nuntă București. Mă gândesc la nunta unui prieten din copilărie și îmi vine în minte doar vocea artiștilor de la Formația București. Apoi, dacă stau să mă gândesc mai am în minte și alte lucruri, însă, am observat că cel mai mult rămâne întipărit în minte modul în care te distrezi la o nuntă.

Nu este nuntă fără muzică, fie că mirii apelează la un DJ, la formații nuntă, la înregistrări, la soliști vocali etc. O nuntă nu e nuntă adevărată fără formații nuntă București care știu să-și facă treaba.

Mi-am dat seama cu timpul că muzica este poate cel mai important aspect din cadrul unei nunți. Contează și mâncarea, și decorul, și altele, însă, dacă muzica e bună și distracția e maximă, uiți de toate.

Îmi plac nunțile, pentru că îmi place să văd cum două persoane își unesc destinele și își jură credință veșnică, însă, îmi plac și pentru că lumea se distrează și se simte bine. La nunți nu se plânge (poate doar de fericire). La nunți se dansează, se chiuie, se râde și se fac doar lucruri menite să aducă zâmbete și voie bună.

Cred că muzica la nunți este extrem de importantă, indiferent de modul în care este ea redată. Muzica distrează invitații și îi face să se simtă bine împreună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu