joi, 29 septembrie 2016

Abia aștept să-mi cumpăr un fotoliu de masaj

Unii oameni își pun bani deoparte pentru a-și cumpăra o mașină, alții o casă, alții alte lucruri care le sunt necesare. Am câteva luni de când și eu pun bani deoparte, însă nu pentru casă, mașină sau altceva, ci pentru că îmi doresc de mult timp un fotoliu cu masaj.

Zilele mele au început sa fie din ce în ce mai agitate. La muncă parcă zilele sunt din ce în ce mai grele și chiar am nevoie să mă relaxez. Înainte mergeam la un salon de masaj, însă nu mai am timp. În plus, când termin munca tot ce îmi doresc e să ajung direct acasă. Cred că un fotoliu de masaj ar fi perfect pentru sufrageria mea și mi-ar oferi clipe de relaxare cum nu am mai avut de mult.

Nu zic, mi-aș face timp să merg la masaj o dată pe săptămână, însă.. o dată pe săptămână mi se pare nimic pe lângă ce poate face un fotoliu de masaj și anume masaj în fiecare zi. Tot ce o să trebuiască să fac va fi să ajung acasă și să mă așez în el pentru a mă relaxa. Întregul meu corp va fi relaxat și mintea îmi va fi cu siguranță mai linișitită.

M-am săturat să fiu într-un stres continuu. Acum, nu spun că un astfel de fotoliu elimină stresul din viața mea în totalitate, dar măcar mă face să mă relaxez și să mă încarc zilnic cu energie.

Am văzut pe site-ul komoder.ro o mulțime de modele de fotolii de masaj. Nu știu încă sigur ce model vreau, dar știu că vreau neapărat să fie de culoare crem, să îmi maseze tălpile, ceafa și spatele, să aibă telecomandă și să poată fi reglat astfel încât să mă pot relaxa în poziție orizontală. Sunt mai multe modele care îndeplinesc aceste condiții, deci am de unde să aleg.

Cred că aceste fotolii sunt o invenție care bucură o mulțime de persoane. În curând mă va bucura și pe mine. Am citit pe internet părerile utilizatorilor și toată lumea pare extrem de încântată de alegerea făcută, fapt pentru care vă spun sincer că nu mai am răbdare.

Un astfel de fotoliu de calitate este destul de scump, fapt pentru care trebuie să mai aștept vreo 2-3 luni pentru a aduna toată suma fără a face o gaură în bugetul familiei, însă am convingerea că va merita fiecare bănuț.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu