luni, 10 octombrie 2016

Pentru ce aș solicita un credit

 De curând am făcut un împrumut rapid pentru un nou smartphone, un smartphone foarte dorit de multă lume. Însă, acest lucru a adus cu sine o serie de sacrificii, printre care plata unei rate la o instituție financiară nebancară.

Dar, nu vă imaginați că sufăr din cauza acestui lucru. Nu, deoarece plătesc rata lunar și suma nu e una foarte mare. Mi-am zis că dacă nu fac un credit doar cu buletinul nu ajung prea curând să mi-l cumpăr.

Investiția făcută de mine în acest telefon m-a dus cu gândul la alte lucruri pe care le-aș putea face sau mi le-aș putea lua dacă aș solicita mai des un astfel de credit.
De exemplu, m-aș duce într-o vacanță. Îmi doresc de mică să merg în Japonia. Nu știu de ce, dar am eu așa o atracție față de această țară, față de cultura ei. Aș solicita un credit pentru a-mi îndeplini un astfel de vis. La urma urmei, o viață am și nu se știe ce voi face și ce nu peste ani. Și după ce m-aș întoarce din Japonia aș merge în Turcia, Portugalia, Grecia și multe alte țări.


Aș lua un credit și pentru a vizita România. Obișnuiesc să merg în concedii în România, însă, recunosc faptul că nu am vizitat nici 15% din toate zonele care merită văzute de la noi din țară. Însă, aș lua un credit pentru a vizita timp de o săptămână și mai mult din frumoasa noastră țară.

Un alt motiv pentru care aș lua un credit ar fi acela de a-mi cumpăra 2 rochii. Da, pare ciudat, însă sunt două rochii pe care mi le doresc de vreo 2 ani și nu mi le-am permis niciodată. Sunt ceva mai scumpe, deoarece sunt semnate de doi designeri renumiți în toată lumea. Poate într-o zi îmi voi face curaj și îmi voi cumpăra măcar una.

Și, un ultim motiv pe care vreau să îl împărtășesc cu voi ține de sănătatea familiei mele. Mă gândesc serios să fac un credit și să îmi duc părinții la o clinică privată pentru a le face toate analizele necesare unor persoane care au aproape 60 de ani. Cred că sănătatea este foarte importantă și mai cred că acesta ar fi cel mai bun motiv pentru a folosi în mod înțelept un credit.

Tu ce ai face cu un credit rapid de la Credius?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu