vineri, 21 aprilie 2017

Cum poți schimba aspectul restaurantului?

Am fost, acum câteva luni, plecată în străinătate...

Nu credeam că, la sute de kilometri de țara mea, voi găsi atât de multe atracții turistice extrem de frumoase. Știți ce m-a mirat cel mai mult? Faptul că străinii pun un foarte mare accent pe promovare.
Mai exact, la ei nu veți găsi, ca la noi, coșul de gunoi fix la intrarea în restaurant sau.. nu veți găsi mizerie în jurul restaurantului.

De asemenea, mereu te întâmpină personal amabil. Totul, încă de la intrare și până la ieșire, te îmbie să mai vizitezi o dată localul înainte de a pleca. Oare la noi de câte ori pleci cu această impresie?

Sinceră să fiu, eu nu m-aș mai fi întors în țară, însă afacerea noastră ne-a obligat să revenim în România. Încă de când m-am întors, m-am întrebat: oare localului meu ce îi lipsește?
Personalul este unul politicos, serviciile bune, dar cu toate acestea.. parcă lipsește ceva...

Răspunsul mi-a venit într-o seară întunecoasă când aproape nu am văzut prima treaptă de la scară.
Atunci mi-am dat seama că cei mai mulți dintre clienți nu intră pentru că nu văd treptele, lumina de pe stradă lipsind cu desăvârșire. Chiar dacă prima idee a fost să cumpăr o lampă, mai apoi mi-am adus aminte de acele trepte ale restaurantului vizitat în afară.

Îmi aduc și acum aminte că patronul ne spusese că folosește profile led pentru a crea acea ambianță de neuitat. Așa că l-am pus pe soțul meu să caute un site de profile led și, mai apoi, să cumpere suficiente astfel de produse pentru a împodobi scările restaurantului.

Clienții au fost foarte mulțumiti de schimbarea făcută, iar acest lucru s-a văzut în numărul crescut de vizitatori. Foarte mulți dintre ei ne-au povestit că, acum, parcă și restaurantul arată altfel, parcă este un loc perfect pentru întâlniri romantice. Noi suntem mulțumiți de alegerea făcută.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu