marți, 27 iunie 2017

Unde să mai mergem în vacanță?

O întrebare destul de retorică, dar vicleană în același timp. Personal, am epuizat aproape toate punctele turistice care se puteau vizita în România, așadar anul acesta am fost într-un mare impas și anume: unde să merg în vacanță de data asta?

Răspunsul a venit, într-o sclipire de moment, aproape instant: ce-ar fi dacă aș pleca în concediu într-o țară străină? Da, a venit momentul să îmi iau inima în dinți și să explorez noi meleaguri, meleaguri străine care să mă inspire și care să îmi lase amintiri frumoase.

Încă nu eram sigur de destinație. Dar, fiindcă stau prost la capitolul improvizație, am zis că cel mai bine este să apelez la serviciile unei agenții de turism, iar la recomandarea unui amic foarte bun, am vizitat site-ul celor de la Oltextur.

Am vrut neapărat să profit de ofertele de sezon și am ales să vizitez Grecia, deoarece consider că este plină de lucruri și locuri uimitoare de care mă voi bucura, în special de minunatele priveliști asupra mării, pe care le oferă, dar și asupra răsăritului de lună – sunt absolut fascinat de cât de frumoasă este luna văzută de pe insulele grecești (nu vorbesc încă din experiență, ci din pozele văzute pe internet).

Ca și informații generale despre Oltextur, ca și agenție de turism, aceasta și-a luat angajamentul să ofere constant, tuturor clienților, posibilitatea unor sejururi cât mai avantajoase și să cuprindă în oferta sa cât mai multe destinații spectaculoase (eu m-am convins de acest lucru cu o singură vizită pe site).

Destinațiile de vacanță propuse de această agenție sunt foarte variate și cuprind țări și orașe de pe întreg mapamondul, începând cu destinații apropiate, din România, și ajungând până la destinații aflate în unele dintre cele mai îndepărtate colțuri ale lumii: Indonezia, Maldive, Cuba sau Mexic. Mai pe scurt, unde te poate duce pe tine imaginația.

Anul acesta am hotărât să evadez din rutina cotidiană și să mă îndrept spre meleaguri (încă) necunoscute! Presimt că voi repeta această experiență, dar voi încerca și unele noi și voi reveni, cu drag, în toate locațiile care se vor întipări în sufletul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu