vineri, 22 decembrie 2017

Din categoriile #Cluj, #util

Nu am mai publicat de ceva vreme un articol din categoria #util, unul care să nu fie și #guestpost, cel puțin, iar CTP (Compania de Transport Public) Cluj-Napoca SA îmi oferă acest prilej. Deci..

Bună ziua,

În zilele de 25 și 26.12.2017, respectiv 01 și 02.01.2018, transportul urban și metropolitan se va desfășura între orele 6:00 și 23:00, conform programului de transport pentru zilele de duminică.
În zilele de 25.12.2017 şi 01.01.2018 liniile spre VIVO! Cluj-Napoca (24B, 28B, 43P şi linia gratuită Bucium - VIVO!) vor fi suspendate, fiind suplimentat transportul pe liniile 24, 28 şi 43B.
Pe perioada vacanţei de iarnă, începând cu data de 27 Decembrie 2017, programele de circulaţie pentru zilele lucrătoare (Miercuri – Vineri) vor suferi modificări.
Noile programe de circulaţie vor putea fi consultate pe site-ul www.ctpcj.ro începând cu data de 23.12.2017.

Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A. urează publicului călător "CRĂCIUN FERICIT !" și un călduros "LA MULȚI ANI !"




CTP Cluj-Napoca SA

Vă mulţumim pentru interesul dumneavoastră.
Pentru mai multe informaţii vizitati www.ctpcj.ro.

Notă: Mă bucură faptul că abonarea la newsletter funcționează! Spre deosebire de serviciul de cumpărare bilete prin SMS, serviciu care era să-mi aducă, în cel puțin două rânduri până acum, o „felicitare” de la controlori; să le dea Dumnezeu sănătate și Măicuța Domnului dimpreună cu El pentru faptul că erau pe alte linii în acele momente de cumpănă și strâns din buci în așteptarea mesajului de la 7479.. Inspiră, expiră, inspiră, expiră.. Mai rău e că am mers, de fiece dată, cu două bilete, dar venite după ce mă dădusem jos din autobuz.. după vreo 20 de minute! Inspiră, expiră, inspiră, expiră! #trececuapărece, #fengșui

(sursa)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu