marți, 30 ianuarie 2018

Cele mai bune servicii de transport mobilă și bunuri

Bucureștiul este capitala României și un important centru comercial, politic, economic și social. El ocupă locul 6 printre marile capitale ale Uniunii Europene și este un important punct turistic pentru oamenii din întreaga lume. Când am hotărât să fac marele pas de a mă muta în capitală, am considerat că este o decizie foarte importantă și am meditat mult asupra acesteia.

Tinerii în cautare de distracție trebuie să știe că Bucureștiul oferă, prin cluburile și barurile sale, nopți de neuitat celor care se avântă în această aventură. Cea mai dificilă situație prin care am trecut a fost atunci când a trebuit să dorm timp de o săptămâna pe o saltea, fără mobilă în casă.

Aveam lucrurile comandate acasă, dar uitasem să apelez la o firmă de curierat, deoarece așteptam ca părinții să le aducă. Spre sfârșitul săptămânii m-am hotărât să apelez la o firmă transport mobila Bucuresti și am fost bucuroasă să văd cât de rapid s-au mișcat.

Pentru a transporta mobila de la mașină la etajul șase unde locuiam, am vorbit cu niște băieți de la debarasare mobila Bucuresti și m-au ajutat, iar greutatea lucrurilor nu era deloc una infimă. Am avut diverse dulapuri deoarece garderoba mea este una vastă, și le folosesc uneori și pentru a depozita cărțile care îmi sunt necesare studiului.

Am avut ceva probleme cu lățimea ușii, care era mai mică decât dimensiunea patului, așa că am fost nevoită să renunț la el și am fost obligată să comand unul de dimenisuni mai mici. De mică am fost obișnuită să dorm pe paturi matrimoniale, iar acum a fost destul de grea schimbarea aceasta bruscă.

Firma de mutari mobila a fost cea care m-a ajutat extrem de mult, fără ea nu m-aș fi putut descurca și, probabil, aș fi dormit și azi pe o saltea, pe parchet. Am fost mulțumită îndeosebi de promptitudinea lor, dar și de personalul care s-a comportat exemplar. Consider că mutarea mea în capitală mi-a adus multe mulțumiri pe plan social, dar și economic, așa că, dacă doriți să vă mutați și voi, vă voi recomanda cu drag firmele la care am apelat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu